FANDOM

"Smile, my dear! You know, you're never fully dressed without one!"

(pl:Uśmiechnij się, moja droga! Wiesz, nigdy bez niego nie jesteś w pełni ubrana!)

- Alastor, po zobaczeniu jak Vaggie marszczy brwi.

Alastor, znany jako „Radio Demon”, jeden z wielu potężnych Overlordów piekła, i główna postać w Hazbin Hotel. Zaproponował, że pomoże Charlie w jej staraniach.

Wygląd Edytuj

Alastor jest przede wszystkim bardzo wysoki (ma 233 cm wzrostu) i bardzo chudy, ma szarą skórę, ostre, żółte zęby oraz krótkie, czerwone i czarne kępki włosów / futra przypominające uszy jelenia. Ma dwa małe czarne poroża, które mogą rosnąć w jego demonicznej formie.

Ma ciemnoczerwoną twardówkę i jasnoczerwoną tęczówkę. Jego źrenice są czarne, w jego demonicznej formie mogą zmienić się w pokrętła radiowe. Zawsze ma szeroki uśmiech na twarzy.

Alastor ma na sobie jaskrawoczerwoną koszulę z dwoma krzyżującymi się czarnymi znakami, na tym prążkowany, ciemnoczerwony płaszcz wraz z bordowymi spodniami, muszką z jaskrawoczerwonym węzłem i czarnymi butami z czerwonymi kopytami jeleni wygrawerowanymi na podeszwach .

Na prawym oku ma czarny owalny monokl, nosi też burgundowe rękawiczki z jaskrawoczerwonymi znakami wskazującymi, gdzie są jego paznokcie i kostki. Nosi laskę z dołączonym do niej czułym mikrofonem w stylu vintage.

Osobowość Edytuj

Zachowanie Alastora, maniery, a nawet jego głos są podobne do staromodnego spikera radiowego. W rezultacie zawsze się uśmiecha i zachowuje się uprzejmie. Powodem, dla którego nigdy nie przestaje się uśmiechać, jest to, że wierzy, że pokazuje w ten sposób siłę i dominację. Gdyby rywal zobaczył okazywanie prawdziwych emocji, mógłby uznać to za słabość.

Mówi się, że jest narcystyczny, nie widzi wielu ludzi na swoim poziomie. Jednak to nie czyni go lekkomyślnym, ponieważ pomimo swojej ogromnej mocy, Alastor jest w pełni świadomy, że istnieją inne demony i byty, które rywalizują z nim pod względem mocy, i dlatego jest ostrożny wobec takich demonów, ponieważ mogłyby one potencjalnie skrzywdzić go, jeśli nie będzie ostrożny.

Wydaje się również, że ma kompas moralny, jednak "nie jest on normalny". Zauważono, że Alastor ma tendencje sadystyczne i masochistyczne. Mimo to wydaje się, że naprawdę chce pomóc Charlie w prowadzeniu hotelu, choć raczej dla własnej rozrywki niż idealizmu.

Historia Edytuj

Alastor jest byłym prezenterem radiowym. Pochodzi z Nowego Orleanu w Luizjanie.

Żył na początku XX wieku, będąc świadkiem krachu na giełdzie w 1929 roku. Zmarł w 1933 roku.

Kiedy przybył do piekła, posiadał potężną moc, jakiej nigdy wcześniej nie widział w ludzkiej duszy, i niszczył potężne demony, które rządziły przez wieki. Nadał tę rzeź w radiu, aby wszyscy mogli ją usłyszeć, dzięki czemu zyskał przydomek „Radio Demon”.

Relacje Edytuj

Charlie Edytuj

Alastor pomaga Charlie w jej wysiłkach; obecnie nie jest jasne, jaki jest ich związek. Mają podobne poczucie humoru.

Według Vivziepop w swoim streamie Alastor uważa, że ​​Charlie jest zabawna i lubi z nią rozmawiać. Poproszony o wyrażenie niefiltrowanej opinii o Charlie, odpowiada, że ​​osobiście lubi jej uśmiech i pozytywne nastawienie. W powtórce mówi jej, że uważa, że ​​jest „jedyna w swoim rodzaju”, a także „uroczą demoniczną pięknością”.

Angel Dust Edytuj

Do tej pory ta dwójka nie ma żadnego godnego uwagi związku. Angel sugeruje, że rozmawiając z Vaggie nigdy wcześniej nie słyszał o Alastorze, pomimo jego reputacji potężnego demona. Jednak Angel wspomina, że myśli, że Alastor wygląda jak „truskawkowy alfons” w odniesieniu do jego wyglądu. Gdy Angel zaoferował mu loda, Alastor zaśmiał się, po czym szybko go odrzucił.

Vaggie Edytuj

Vaggie doskonale zdaje sobie sprawę z reputacji Alastora, po tym jak Charlie pierwszy raz ostrzegła ją, że „Radio Demon” jest przy drzwiach, upierała się, że nie powinna go wpuszczać. Po tym, jak Alastor wszedł do środka, Vaggie jest zdeterminowana, aby nie skrzywdzić nikogo powiązanego z Hotelem, określając go mianem „pompatycznego, tandetnego, gadatliwego shitlorda” i grożącego mu włócznią. Jest nieufna wobec zamiarów Alastora i denerwuje się, gdy Alastor nieustannie rozwściecza ją protekcjonalnymi uwagami i gestami dla zabawy.

Husk Edytuj

Alastor i Husk znają się nawzajem. W przeszłości współpracowali ze sobą, jak pokazano w historii Alastora i dialogu Huska. Niewiele wiadomo o tym, co razem zrobili, chociaż Husk reaguje z niechęcią, gdy uświadamia sobie, że Alastor wezwał go z powrotem jako jednego ze swoich pomocników, co wskazuje, że nie lubi być wciągany w plany Alastora. Ponadto, pomimo mocy i reputacji Alastora, Husk wcale się go nie boi.

Rosie Edytuj

Alastor ma związek z Rosie, ale jeszcze nie wiadomo, jaki.

Na Twitterze Vivziepop stwierdziła, że związek Alastora i Rosie jest bardzo podobny do związku Jacka i Mary z "Mary Poppins Powraca"

Mimzy Edytuj

Alastor nie miał jeszcze żadnych interakcji z Mimzy w serialu, wiadomo jednak, że we wczesnym stadium rozwoju byli dobrymi przyjaciółmi.

Niffty Edytuj

Alastor i Niffty znają się, jak pokazano w pilocie. Zapytana, czy Alastor i Niffty znali się przed rozpoczęciem akcji serialu i jaki mieli związek, Vivziepop powiedziała, że ​​nie będzię sie na tym skupiać.

Lucyfer Edytuj

Alastor nie wchodził jeszcze w interakcje z Lucyferem, przynajmniej na ekranie. W pilocie, patrząc na portret rodziny królewskiej, Alastor zdawał się rozpoznawać Lucyfera.

Sir Pentious Edytuj

Sir Pentious twierdzi, że walczył z Alastorem przed wydarzeniem z odcinka pilotażowego. Alastor twierdzi jednak, że niczego nie pamięta.