FANDOM

Charlotte Magne, najczęściej nazywana Charlie, jest urodzoną w piekle księżniczką piekła, założycielką Szczęśliwego Hotelu i główną bohaterką Hazbin Hotel. Pomimo tego, co myśli większość Piekła, uważa, że ​​odkupienie jest możliwe dla wszystkich demonów i ma nadzieję, że pomoże to w ulepszeniu królestwa.

WyglądEdytuj

Charlie jest opisywana jako wysoki demon, prawdopodobnie mierzący swój wzrost na wysokości 185 cm, z unikatowymi kręconymi długimi blond włosami z brzoskwiniowo-różowymi pasemkami. Jej usta są czarne i ma czerwone policzki, o których Vivienne wspomniała na ilustracji: wynikało to z tego, że [policzki] przedstawiają twarz klauna lub marionetki. Mówiąc naukowo i biologicznie — czerwone policzki kojarzą się ze szczęściem i pogodną osobowością, którą ma wobec ludzi. Jej oczy są czarne, a twardówka ma zabarwienie jasnożółte. Jej powieki mają kontrastujący różowy cień, aby zwiększyć głębię. Wydaje się, że są ozdobione szarym cieniem do powiek. Zwykle nosi czarną muszkę, białą koszulę pod czerwonym smokingiem i długie czarne szelki. Nosi albo czarny smoking, albo tylko białą koszulę.

Kiedy jest w pełnej demonicznej postaci, ciemnoczerwone rogi wystają z jej głowy, a twardówka oczu staje się jaskrawoczerwona z rozciętymi źrenicami. Jej demoniczna forma czyni ją bardziej podobną do ojca niż do domyślnej postaci.

OsobowośćEdytuj

Wykazuje silne współczucie dla przyjaciół i swojego ludu. Jest naiwna i teatralna, a jednocześnie pełna pasji. Charlie robi wszystko, co w jej mocy, aby uszczęśliwić wszystkich i jest zdeterminowana, aby uczynić swoje królestwo lepszym miejscem. Jednak może być uparta, gdy coś nie idzie po jej myśli. Ma także wielką pasję i miłość do teatru muzycznego, tak wielką, iż powiedziała sobie, że przekazuje więcej informacji poprzez piosenkę.

Pomimo tego, że jest słodka i naiwna, nie robi to z niej popychadła ani nie jest głupia. Kiedy Katie Killjoy bezlitośnie wyśmiewała jej pomysł, Charlie ukradła jej długopis i nazwała ją suką. Nawet gdy Katie zmieniła się w demoniczną postać, Charlie zaczęła się bronić, a nawet podpaliła Toma Trencha. Kiedy Alastor zaproponował zawarcie ugody z Charlie przez uścisk dłoni, odmówiła i wykorzystała swój status, nakazując Alastorowi pomóc jej w hotelu, ale to tak długo, jak chce; na co ten się zgadza. Czasami jest skłonna do przekleństw. Charlie wie także, że nie wszystkie demony można odkupić, ponieważ przyznaje, że wie, jak zły może być Alastor i najprawdopodobniej nie zmieni się na lepsze.

W całym odcinku pilotażowym pokazano, że Charlie zmaga się również z poczuciem niższości, nazywając siebie niepowodzeniem w początkowej sekwencji piosenek i jako taka jest postrzegana przez wielu mieszkańców Piekła (i prawdopodobnie przez własnego ojca). Chociaż często dąży do osiągnięcia lepszych wyników i ulepszenia piekła, jest skłonna do zwątpienia i dąsania się, gdy jej plany straszliwie zawodzą.

HistoriaEdytuj

Charlie urodziła się w Piekle, a jej rodzicami są Lucyfer i Lilith, władcy królestwa. Dorastając, Charlie starała się widzieć dobro w swoim domu i ludziach, mimo że była świadkiem okrucieństw grzeszników i ich wiktymizacji podczas corocznej zagłady. Po ostatniej eksterminacji Charlie postanowiła otworzyć Szczęśliwy Hotel, aby zrehabilitować grzeszników jako alternatywną metodę na przeludnienie.

Jakiś czas przed pilotem poznała Vaggie i postanowiły kontynuować swój związek.

 RelacjeEdytuj

VaggieEdytuj

Vaggie i Charlie dzielą ze sobą intymne relacje. Vaggie wspiera Charlie, co pokazano w odcinku pilotażowym, kiedy pokazuje Charlie „kciuki do góry”, gdy ta zaczyna swoją mowę o Szczęśliwym Hotelu. Vaggie jest również bardzo zaniepokojona rozmową z Charlie o zaufaniu do Alastora. Jest niezwykle opiekuńcza wobec Charlie, często grożąc lub krzywdząc ludzi, którzy zagrażają Charlie.

Angel DustEdytuj

Angel Dust to pierwszy pacjent Charlie w Szczęśliwym Hotelu. Po wydarzeniach z odcinka pilotażowego That's Entertainment zostają przyjaciółmi. Śmiejąc się z porażki hotelu, Angel Dust zauważa, jak jego drwiny denerwują Charlie. Czując się źle, zatrzymuje się i próbuje ją pocieszyć, ale zamiast tego odchodzi i zostawia ją w spokoju.

W strumieniu zapytany, jakie są jego niefiltrowane myśli na temat Charlie, odpowiada, że jej szczęśliwa postawa czasami go uszczęśliwia, jednak przede wszystkim denerwuje go, ponieważ uważa, że ​​piekło nie jest szczęśliwym miejscem do życia.

Razzle i DazzleEdytuj

Razzle i Dazzle byli niegdyś lalkami Charlie z jej dzieciństwa. Zostali jednak powołani do życia przez jej ojca i stali się jej ochroniarzami. Bardzo troszczą się o Charlie i są lojalni wobec rodziny Magne.

AlastorEdytuj

Alastor pomaga Charlie w jej staraniach. Mimo że nie ufa Alastorowi jako uczciwemu sponsorowi, metody Alastora polegające na tym, by przyciągnąć więcej gości do hotelu, i jego naturalna charyzma zmusiły Charlie do pozyskania jego pomocy. Zachowuje jednak bezpieczną odległość od zawarcia umowy z demonem radiowym.

Lucifer MagneEdytuj

Lucyfer jest ojcem Charlie.

Charlie oświadczyła, że ​​jej ojciec nie popiera pomysłu Szczęśliwego Hotelu, w przeciwieństwie do matki. Charlie jednak zależy na ojcu, ponieważ to on ją nauczył jak "nie brać gówna" od nikogo. To również on podarował jej Razzle i Dazzle.

Lilith MagneEdytuj

Lilith jest matką Charlie.

Lilith popiera życzenia córki dotyczące otwarcia Szczęśliwego Hotelu. Chociaż bardzo kocha swoją córkę, pokazano, że jest zbyt zajęta swoimi obowiązkami jako królowa piekieł, aby móc odpowiadać na wyznania Charlie.

Helsa von ElritchEdytuj

Helsa jest rywalem Charlie. Obydwie się nienawidzą. Charlie nazywa ją przegraną podczas piosenki w programie pilotażowym serialu. Charlie wydawała się szczęśliwa, gdy Helsa była zdenerwowana.

HuskEdytuj

Husk i Charlie spotkali się, gdy Alastor wezwał Huska na stanowisko barmana hotelowego. Podczas gdy na początku Charlie powitała Huska z otwartymi ramionami, Husk odpowiedział księżniczce z ponurą obojętnością.

NifftyEdytuj

Niffty i Charlie są przyjaciółkami i współpracownikami w Szczęśliwym Hotelu.

CytatyEdytuj

  • „Jak to jest, że dostałam twój długopis, hm?! SUKA! "(Do Katie Killjoy)
  • „Jako księżniczka piekła i następczyni tronu...eee... rozkazuję, abyś pomógł w tym hotelu...tak długo, jak chcesz.” (Do Alastora)
  • „Wzięłam JEDNĄ rzecz od taty: (głęboki głos) Nie bierzesz "gówna" od innych demonów! ”
  • „Panie i panowie! Otwieram pierwszy tego rodzaju hotel, który rehabilituje grzeszników!”
  • „Wiesz…bo hotele są dla ludzi przejeżdżających…tymczasowo…”

GaleriaEdytuj

  • Galeria/Charlie

CiekawoskiEdytuj

  • Miała pojawić się w łuku Zoofobii „Anioły i demony”.

  • Charlie jest jedynym spośród głównych bohaterów, który jest pełnoprawnym demonem, ponieważ urodziła się w Piekle, a zatem nie była wcześniej człowiekiem                                               
    • Zapytana, czy Charlie ma prawdziwą i pełnoprawną formę demona, czy tylko wtedy, gdy jest całkowicie zła, Vivziepop powiedziała, że ​​tak i to wszystko, co naprawdę może powiedzieć.

    • Charlie pierwotnie zmarła w latach 30, XIX wieku, ale podczas rozwoju serialu zostało to zmienione na „urodzona w piekle".
  • Nigdy wcześniej nie widziała człowieka.

  • Uważa, że ​​w ludziach i demonach jest coś magicznego.

  • Imię Charlie Magne, wydaje się kalamburem dla Karola Wielkiego (Charlemagne), pierwszego cesarza Europy.
  • Ona i Alastor potrafią naprawdę dobrze śpiewać.

  • Charlie potrafi naprawdę dobrze tańczyć. Nie potrafi tańczyć wszystkiego, ale uczy się tańca, kiedy po raz pierwszy ktoś jej go pokaże.

  • Ulubionymi musicalami Charlie są „Something Rotten”, „Legally Blonde”, „Cats”, „Funny Girl” i „Chicago”.
  • Charlie ma rywalkę o imieniu Helsa, która według Vivziepop w transmisji na żywo Ashley Nichols, z pewnością pojawi się w serii w przyszłości.

    • Vivziepop opisuje ją jako „Reginę George”, a piosenka Revenge Party z musicalu Mean Girls przypomina jej samą Helsę.

  • Według Vivzie, ulubioną książką Charlie byłby Harry Potter.
    • Lubiłaby książki ze szczęśliwym zakończeniem oraz silnymi bohaterami.
    • Vivzie stwierdziła również, że preferowałaby młodzieżowe książki przygodowe takie jak Percy Jackson, Harry Potter czy Igrzyska Śmierci.
  • Jej usta są naturalnie czarne.