FANDOM

Hazbin Hotel jest amerykańskim komediowym/musicalowym animowanym serialem dla dorosłych stworzonym przez Vivienne Medrano, muzyką skomponowaną przez Gooseworx, the Living Tombstone, i piosenkami napisanymi przez Parry'ego Gripp. Odcinek pilotażowy, "That's Entertainment", został opublikowany 28 Października 2019 roku.

Fabuła Edytuj

Serial skupia się na Charlie, księżniczce Piekła i jej zadaniu polegającym na otworzeniu hotelu do rehabilitowania demonów. Piekło cierpi z powodu przeludnienia a Niebo rozwiązuje ten problem poprzez rutynową eksterminację co rok. Charlie, która dorastała w Piekle, pragnie odnaleźć alternatywne rozwiązanie, które zastąpi masową rzeź. Otwiera Szczęśliwy Hotel, który ma na celu uczyć demony i grzeszników jak być lepszymi ludźmi. Istnieje jednak znaczny opór, a Charlie i jej przyjaciele muszą współpracować by utrzymać hotel w ruchu.

Obsada i bohaterowie Edytuj

Dodatkowe głosy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Zanim "Hazbin Hotel" zostało oficjalną nazwą serialu, serial był tymczasowo nazywany "People Like Us".
  • Hatchet, Marx i inne postacie z komiksu internetowego Viv Zoophobia pojawiają się jako postacie w tle.
  • Wszystkie postacie, z wyjątkiem Huska, a także demony ogary piekielne, nie posiadają uszu.
  • Według Faustisse:
    • Postacie posiadały inne głosy jako ludzie przed tym, jak zmienili się w demony.
    • Demony, które widzieliśmy w show mają alternatywną formę, gdyby zostały wysłane do Nieba.
    • Poza Charlie, pozostałe pięć głównych bohaterów będzie miało swoje własne piosenki w przyszłości.
  • Według Vivziepop, "Rzeczywistość trafi wszystkie postacie w pewnym momencie".
  • Vivzie planuje zrobić odcinek Halloween'owy lub odcinek świąteczny w najbliższej przyszłości.
  • Ashley nazywa fandom "Hazbeans".
  • Gdy grzesznicy trafiają do Piekła, tworzą sobie swoje własne imiona, z których są znani jako Demony. Jednak Alastor jest z tego wykluczony, ponieważ nie lubi on dawania samemu sobie jakichkolwiek przezwisk.
  • Według projektanta dźwięku Kennedy'ego Phillipsa, seriale takie jak Ed, Edd i Eddy, Rocko i jego świat oraz Chojrak - tchórzliwy pies miały wpływ na niektóre dźwięki i design foleya.