FANDOM

Niffty jest pokojówką Szczęśliwego Hotelu, oraz jedną z głównych postaci w serialu Hazbin Hotel.

Osobowość Edytuj

Niffty jest nadpobudliwa i spontaniczna, równie dobrze szybko biega. Łatwo jest ją zabawić, oraz łatwo się ekscytuje.

Staje się absolutnie szalona gdy w pokoju jest nieporządek i wydaje się jakby miała dziwną obsesję.

Wygląd Edytuj

Niffty jest małym jednookim demonem, podobnym do cyklopa. Jej oko ma ciepło różowe i pomarańczowe białko z jasno-żółtą tęczówką. Ma ona również krótkie, ale puszyste różowe włosy z nutą żółci. Jej zęby są ostre i jasno-żółte, ma ona różowe kropki na końcówkach ust. Jej ubiór jest tematyczny do lat 50, ubiera ona ciemno-różowy szalik, białą koszulę z różowymi kropkami (które wyglądają jakby kapały) wspólnie z różową spódnicą z pudlem i żółtymi kropkami. Ma ona również małe kończyny w kolorze ciemnego różu.

Umiejętności Edytuj

Naturalne umiejętności Edytuj

  • Przemiana Demona: Tak samo jak każdy inny Demon, Niffty posiada umiejętność do przemienienia się w swoją Pełną Demoniczną formę i powrócenia do swojej standardowej formy kiedy tylko chce.

Umiejętności Edytuj

  • Złota rączka: Niffty okazuje się być utalentowana pod kilkoma względami. Wyróżnia się w sprzątaniu, gotowaniu i szyciu, poza pracą ma tendencję do spędzania swojego czasu czytając i pisząc fanfiction.
  • Dwujęzyczność: Niffty potrafi mówić płynnie po angielsku i japońsku.
  • Zwinność: Niffty jest w stanie z łatwością popędzić do pożądanych lokacji i jest zdolna do omijania otoczenia bez większego wysiłku.

Relacje Edytuj

Pracownicy Hazbin Hotelu Edytuj

Alastor Edytuj

Alastor i Niffty są zapoznani ze sobą, jak pokazano to w odcinku pilotażowym. Zapytana o to, czy Alastor i Niffty znali się przed hotelem i jaka relacja ich łączyła, Vivziepop powiedziała, że nie może się w to zbytnio zagłębiać.

Według Faustisse, zapytanej o to, co Alastor sądzi o Niffty, ta odpowiedziała, że uważa ją za uroczą i ujmującą, ale także głupią.

Husk Edytuj

Husk jest współpracownikiem Niffty w Szczęśliwym Hotelu. Husk jest bardzo cierpliwy wobec Niffty i dogadują się ze sobą. Chociaż, zdaniem Faustisse, Husk również uważa ją za trochę denerwującą.

Charlotte Magne Edytuj

Niffty i Charlie są współpracowniczkami w hotelu. Ta dwójka jeszcze nie wchodziła w interakcję w serialu.

Vaggie Edytuj

Niffty i Vaggie są współpracowniczkami w hotelu. Niffty zignorowała Vaggie wycelowującą w nią harpunem, jak ta desperacko poszukiwała mężczyzn, po czym zaczęła czyścić hotel. Ta dwójka jeszcze nie wchodziła w interakcję w serialu.

Inni Edytuj

Angel Dust Edytuj

Chociaż do tej pory nie mieli zbyt wielu wspólnych interakcji, Niffty poznaje Angela w pilocie, uwzględniając go jako jednego z jej nowych przyjaciół. Myli go z kobietą, ze względu na jego nieco kobiecy wygląd.

Mimzy Edytuj

W trakcie produkcji odcinka pilotażowego, Mimzy została napisana jako najlepsza przyjaciółka Niffty, choć może to zostać zmienione.

Cytaty Edytuj

  • "Cześć, jestem Niffty! Miło mi was poznać! Minęło trochę czasu od kiedy poznawałam nowych przyjaciół!"―Niffty, przedstawiając się
  • "To miejsce jest brudne! Naprawdę potrzebuje kobiecej ręki! Co jest dziwne ponieważ wy wszystkie jesteście kobietami, bez obrazy."―Niffty, widząc jak brudny jest hotel

Ciekawostki Edytuj

  • Jej imię nawiązuje do słowa "nifty" które oznacza "być szczególnie dobrym (w czymś)".
  • Vivziepop opisuje Niffty jak Charlie z Always Sunny.
  • Według Faustisse, Niffty jest beznadziejna w jej życiu romantycznym i jest również beznadziejną romantyczką.
    • Dodatkowo, Niffty umarła będąc w podobnym wieku co Vaggie.
  • Według Vivziepop, jednym z pomysłów na Niffty było przedstawić ją jako japońsko-amerykańską by wytłumaczyć jej dwujęzyczność. To, czy będzie to kanoniczne w serialu musi zostać dopiero ustalone, ale jest ona kanonicznie dwujęzyczna.