FANDOM

Vagatha, bardziej znana jako Vaggie jest najlepszą przyjaciółką i zarazem dziewczyną Charlie. Jest również menadżerką Hotelu Hazbin. Mocno wspiera Charlie.

Wygląd Edytuj

Vaggie jest szczupłą dziewczyną o szarej skórze. Ma białe włosy z jasnoróżowymi końcówkami. Prawe oko dziewczyny jest zaczerwienione z jasnożółtą tęczówką. Jej grzywka zasłania lewe oko z różowym iksem, który zaczyna świecić na czerwono, gdy dziewczyna jest zła lub zirytowana.

Vagatha nosi białą krótką sukienkę z szarymi iksami na piersi, jasnoszarą falbanką i paskiem. Ma na sobie również ciemnoszare rękawiczki i szare zakolanówki, z czego jedna jest w różowe paski. Na głowie ma różową kokardę z długimi wstążkami, która przypomina rogi gdy dziewczyna się wkurza.

Osobowość Edytuj

Ma fajną dupę

Ciekawoski Edytuj

  • Jest Salwadorką i potrafi mówić po hiszpańsku.
  • Jej prawdziwe imię zostało potwierdzone przez Vivzie podczas Australia Wildfire Relief Charity Stream! u Ashley Nichols.
    • Jej imię mogło się wziąć od imienia "Agatha", co oznacza "dobra kobieta" w języku greckim.
  • Christopher Niosi, który poznał Vivzie w School of Visual Arts, zaproponował jej by aktorką głosową dla Vaggie została Monica Franco, jeszcze przed castingiem.
  • Vivziepop potwierdziła, że Vaggie i Charlie są parą.
    • Opisuje również ich związek, jako relacje podobną do związku Jacka Skellingtona i Sally z Miasteczka Halloween.
  • W trakcie tworzenia, Vaggie była w związku z Angel Dust, jednak później zostało zmienione na bycie w związku z Charlie.
  • Oryginalnie, Vaggie zmarła w latach '80, jednak zostało to później zmienione na rok 2014.
  • Według Faustisse:
    • Vaggie nie potrafi zajmować się dziećmi.
    • Zmarła w podobnym wieku, co Niffty.