FANDOM

Witamy na Hazbin Hotel Wiki. Tutaj znajdzesz zasady panujące na tej wiki, które may nadzieję, że będziesz przestrzegać, aby zachować stronę w porządku i dobrym stanie. Jeśli jesteś nowym użytkownikiem lub jeśli myślisz, że robisz coś źle, proszę, zapoznaj się z zasadami, zanim zaczniesz wnosić swój wkład do wiki.

Jako personel tej wiki mamy nadzieję, że miło spędzisz tutaj czas i staniesz się bardzo dobrym i pomocnym edytorem!

Zasady ogólne Edytuj

  1. W odniesieniu do wytycznych strony FANDOM, wszyscy użytkownicy zobowiązani są być starsi niż 13 lat, zanim założą konto w serwisie. Jeżeli ktoś zostanie złapany na byciu młodszym niż limit wieku, zostanie automatycznie zbanowany do momentu skończenia 13 lat.
  2. Nie używaj wulgaryzmów ani mowy nienawiści.
  3. Zawsze bądź miły i pełen szacunku w stosunku do innych. Każde złe zachowanie wobec kogokolwiek (nawet siebie samego) zakończy się ostrzeżeniem od członka administracji.
  4. Nie edytuj stron tylko po to, żeby zdobyć więcej punktów lub odznak.
  5. Możesz edytować jedynie swój profil użytkownika. Jeżeli nie jesteś członkiem administracji, możesz edytować profil innego użytkownika, TYLKO jeśli masz ich piśmienne pozwolenie.
  6. Jeśli widzisz, że ktoś łamie zasady, nie dawaj mu samodzielnie ostrzeżenia. Zamiast tego powiadom o tym członka administracji, który jak najszybciej zajmie się sprawą.
  7. Usunięcie ostrzeżenia otrzymanego od członka administracji zakończy się kolejnym ostrzeżeniem lub banem.
  8. Nie spamuj. Jeśli zauważysz takie zachowanie, powiadom kogoś z administracji. Nie odpisuj na tego typu wiadomości, gdyż może to tylko dolać oliwy do ognia.
  9. Nie wywieraj presji na członkach administracji, aby zostać adminem itp. Jeśli na to zasłużysz, to na pewno to dostaniesz.
  10. Staraj się używać poprawnej polszczyzny. Jeśli nie jesteś pewien pisowni danego słowa, użyj słownika. On naprawdę nie gryzie. Unikaj kolokwializmów.

Spekulacje Edytuj

  • Wiki koncentruje się na faktach i kanonie, dlatego staraj się unikać dodawania nieprawdziwych/przestarzałych informacji. Jest jednak różnica między spekulowaniem a nieprawdziwymi/przestarzałymi informacjami:
    • Spekulacje bazujące na dowodach są dozwolone w tym samym stopniu, co na innych wiki o podobnej naturze do Hazbin Hotel Wiki. Aby jednak uniknąć zamieszania, braku zaufania ze strony administracji oraz ogólnego nieporządku, powinieneś najpierw sprawdzić, czy poprzednie informacje są wciąż ważne, zanim zaczniesz je zmieniać. Na koniec, zasygnalizuj czy dana informacja bazuje na spekulacjach twoich/całej społeczności oraz bądź w stanie poprzeć to dowodami z wiarygodnego źródła.
  • Wszelkie headcanony są zabronione. Jeśli zobaczysz, że ktoś podmienia prawdziwe informacje na swoje własne, nie wahaj się i powiadom o tym administrację.